امنیت پرواز هواپیما تهران اهواز

امنیت پرواز هواپیما تهران اهواز

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

امنیت پرواز هواپیما تهران اهواز
بازدید : 231

یاتا امنیت را به عنوان یک عامل اصلی برای بهبود موفقیت آمیز صنعت هوانوردی در نظر می گیرد، از این رو اجرای و شناخت راه حل های چابک، مبتنی بر ریسک و فناوری های جدید را ترویج می کند. به این ترتیب، یاتا با خطوط هوایی عضو خود و طیفی از ذینفعان یکی از طرح‌های تمایز غربالگری و 100% بازرسی چمدان نگهدارنده در طرح‌های امنیتی یک مرحله‌ای شریک می‌شود. هر دوی آنها می‌توانند انعطاف‌پذیری امنیت کلی صنعت را افزایش دهند و به کاهش آسیب‌پذیری‌ها کمک کنند و در عین حال رویه‌های امنیتی را از طریق استفاده از فرآیندها و فناوری‌های مدرن ساده‌تر کنند.

طرح امنیت هوانوردی جهانی (GASeP)
پس از ایجاد برنامه امنیت هوانوردی جهانی ایکائو (GASeP). یاتا از اجرای سریع این طرح توسط دولت ها حمایت می کند که چارچوبی را برای دولت ها ایجاد می کند تا مسئولیت های ضمیمه 17 را بگنجانند و اطمینان حاصل کنند که اقدامات امنیتی پایه در برنامه های امنیت ملی هوانوردی غیرنظامی آنها منعکس شده و بر این اساس اجرا می شود.

سیستم مدیریت امنیت (SeMS)
یاتا از طرفداران قوی سیستم مدیریت امنیت (SeMS) است. SeMS یک رویکرد تجاری مانند برای امنیت است که از پیامک مشتق شده است. این یک عنصر از مسئولیت مدیریت شرکت است که خط مشی امنیتی یک شرکت و قصد آن را برای ادغام امنیت در تجارت کلی آن و تبدیل امنیت به یکی از ارزش های اصلی شرکت تعیین می کند.

امنیت سایبری هوانوردی
در مورد امنیت سایبری هوانوردی، صنعت با یک چالش پیچیده و حیاتی روبرو است که هنوز پاسخ روشنی ندارد. یاتا در حال توسعه استراتژی امنیت پرواز هواپیما تهران اهواز و برنامه مدیریت ریسک است تا به طور سیستماتیک خطر سایبری هوانوردی را در سراسر جهان کاهش دهد. با انجام این کار، یاتا نقش رهبری فعال در این چالش را از طریق تعامل با اعضا، رهبران صنعت و سهامداران خود بر عهده می گیرد.

انجمن امنیت یکپارچه (ISF)-طراحی نگرش آسمان آبی به امنیت
زمان آن فرا رسیده است که در رویکرد خود نسبت به امنیت هوانوردی تجدید نظر کنیم. در ژوئن 2019 یاتا میزبان یک فروم صنعت آسمان آبی بود که شرکای استراتژیک امنیتی یاتا، خطوط هوایی عضو، فرودگاه‌ها، تنظیم‌کننده‌ها، سازندگان، کارشناسان صنعت و دانشگاهیان را گرد هم آورد تا در مورد آینده استراتژی‌های امنیت هوانوردی گسترده، و همچنین انواع تهدیدات و موارد جدید بحث کنند. چالش هایی که ممکن است در سال های آینده با آن مواجه شوند. برای ادامه این روحیه، یاتا مجمع امنیت یکپارچه را در سال 2022 برای تحریک بحث و تسهیل توسعه و نوآوری بیشتر برگزار خواهد کرد.

پورتال اطلاعاتی ریسک امنیتی



نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 2 خرداد 1401 ساعت : 22:8
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید